Te is már több helyen, promócióban olvashattál különböző matekot arról, hogy mennyibe kerül szórólapot használni marketingeszközként? Mi a közös ezekben a számolgatásokban? Legtöbbször az, hogy magasabb költséggel számolnak, mint ami valójában. De még ennél is érdekesebb dolgot figyeltem meg. Kíváncsi vagy mi az?

Először kezdjük a legelején, vagyis inkább a legfontosabbal. Rengeteg cég függ a Google Adwords hirdetésektől. Néhány nap ilyen reklámozási mód kihagyása után az eladásaik megcsappannak (főleg azért is mert nem használnak más reklámcsatornát). Pedig egy-egy szektorban extrém magasak a kattintási költségek. Nem furcsa? Pont online lehet legjobban mérni ezeket, és mégis a legtöbb cég reklámköltségének nagy részét erre költi, és nem diverzifikálnak. (vagyis nem használnak több reklámcsatornát.)

Amikor tárgyalunk az ügyfeleinkkel, és megtudják a szórólapozás költségeit, akkor mindig meglepődnek, és arra gondolnak, hogy eddig miért nem jártak utána. Valahogy nem is gondolnak rá, ami természetes is, megfigyelhető, hogy a cégek figyelme az online reklámozás felé tolódott.

Hogy mire lehet használni a szórólapot? Hogyan egészítheti ki a marketingedet? Erről is olvashatsz a blogunkban. Kövess minket Facebookon is!
Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy minél előbb elkezdhessük a szórólapod elkészítését, terjesztését!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet