Az emberek felfigyelnek egy-egy kreatívabb szórólapra. Sőt még beszélgetnek is róla, vagy feltöltik a közösségi hálóra. Talán utóbbi az egyik nagy előnye a jelenlegi kreatív, gerillamarketinghez is köthető szórólapozáshoz. Összegyűjtöttünk számodra 5 olyan megoldást, amit átültethetsz te is a marketingedbe. (illetve ezeket mi meg tudjuk valósítani neked).

1. Karate szórólap
Kezdjük is az elsővel. Láthatod az alábbi képen, hogy egyszerű szórólaphoz kreáltak olyan helyzetet, ami biztosan fel kelti az emberek érdeklődését.

Fotó: psprint.com

Gerillamarketing szórólapFotó: psprint.com

2. Étterem szórólap extrával
Itt már több munka volt egy-egy szórólappal, de abban biztosan vagyunk, hogy az emberek felfigyeltek rá.

Fotó: adsoftheworld.com

Gerillamarketing szórólap – Fotó: adsoftheworld.com

 

3. Macska gazdiknak speciális szórólap
Ezt valószínűleg nem tudod majd utánuk csinálni, elvégre nem biztos, hogy macskaalom eladásban vagy érdekelt. Ezt azért tettük be, mert láthatod, hogy ez a vállalkozás így oldotta meg a visszatérő vásárlók bevonzását. Korábban megadták a címüket a macska tulajdonosok, így a cég macskamentával bekente a szórólapokat, ami vonzza a cicákat, majd így küldték ki. A macska tehát azzal a szórólappal foglalkozott csak, és ezt a gazdi is észrevette.

4. Autók
Az autókra tehető szórólapos megoldások mindig is az egyik közkedvelt megoldások közé fognak tartozni. Ide bármilyen szórólap elhelyezhető, nem kell az, hogy az autóhoz kapcsolódjon a szolgáltatásunk.

Gerillamarketing szórólap - Fotó: http://bigmouthmarketing.co/

Gerillamarketing szórólap – Fotó: http://bigmouthmarketing.co/

5. Autós szórólap 2.
Ez az egyik legjobb ötlet mind közül. Figyelem felkeltő, emlékezetes.

Gerillamarketing szórólap - http://arcreactions.com/

Gerillamarketing szórólap – http://arcreactions.com/

 

Szüksége van egy cégnek kreatív szórólapra?
Erről egy Facebook poszt sorozatot készítünk.
Kattints ide:
1. rész: Szüksége van egy cégnek kreatív szórólapra?
2. rész: Szüksége van egy cégnek kreatív szórólapra?

Kövess minket Facebookon, hogy megtudd miért és hogyan használhatod ki a kreatív szórólapokat.

Tudod! Ezt csak időközönként tudod felhasználni, a folyamatos szórólapozásra viszont szükséged van ahhoz, hogy stabil bevételed legyen. Add meg az elérhetőségedet, és kezdjük el a profi szórólapos kampányodat!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet