Miért fontos a grafika, egy szórólapkiáramlás esetén?

Saját munkát nem tudunk bemutatni rossz példaként. Nem szeretnénk megbántani senkit, ezért külföldön készült szórólapon mutatjuk a lehetséges hibákat.

Hát, lássuk a Tent Sale Kft. szórólapját:)

Helytelen grafika

Minden centi kitöltésre került; van itt minden, akció, garancia,jóvágású úriember, cirkuszi sátor, amiről csak álmodik a vásárló! A kezdők alapvető hibája.

Az ember csak kapkodja tekintetét mire fókuszáljon. Semmire sem tud, mert folyamatosan elveszi valami a figyelmét.

“A kevesebb néha több.”

Átlátható, bizalmat ébresztő, figyelemfelkeltő, remek ajánlat!
A vágy, hogy most azonnal vegye fel Önnel a kapcsolatot, vásárlás reményében!

Mi tudjuk, hogy kell ezt csinálni és hogyan lesz egy szórólapból hatékony ügyfélszerző gépezet.

Tudja mi az a csali? Kíváncsi arra, hogy mi az a hatékony csali?

info@szorolap-terjeszto.hu

tns_szorolap

Szerintünk jó lett, az ügyfél szerint is, de igazából nem ez az érdekes. A lényeg, hogy sikeres kampány eszköze legyen.

Sikeres volt? Igen.

Miért? Mert teljes mértékben átlátható, s kíváncsivá teszi azt, aki a postaládájában találja meg a szórólapot.

Nincs sok időnk! 2-3 másodperc. Ennyi idő alatt dönti el valaki, hogy egy szórólapon lévő szolgáltatás, termék érdekes lehet számára vagy sem.

Amennyiben sokan azt gondolják, hogy nincs szükségük a szórólap tartalmára, úgy a szórólapba fektetett költség nem térül meg.

Milyen szórólapot szeretne? info@szorolap-terjeszto.hu