Miért fontos a grafikai tervezés, egy szórólapkiáramlás esetén?

Saját munkát nem tudunk bemutatni rossz példaként. Nem szeretnénk megbántani senkit, ezért külföldön készült szórólapon mutatjuk a lehetséges hibákat.

Hát, lássuk a Tent Sale Kft. szórólapját:)

helytelen grafikai tervezés

grafikai tervezés

Minden centi kitöltésre került; van itt minden, akció, garancia,jóvágású úriember, cirkuszi sátor, amiről csak álmodik a vásárló! A kezdők alapvető hibája.

Az ember csak kapkodja tekintetét mire fókuszáljon. Semmire sem tud, mert folyamatosan elveszi valami a figyelmét.

“A kevesebb néha több.”

Átlátható, bizalmat ébresztő, figyelemfelkeltő, remek ajánlat!
A vágy, hogy most azonnal vegye fel Önnel a kapcsolatot, vásárlás reményében!

Mi tudjuk, hogy kell ezt csinálni és hogyan lesz egy szórólapból hatékony ügyfélszerző gépezet.

Okos grafikai tervezés? Kíváncsi arra, hogy mi az a hatékony csali?

Ajánlatkérés

tökéletes grafikai tervezés

Szerintünk jó lett, az ügyfél szerint is, de igazából nem ez az érdekes. A lényeg, hogy sikeres kampány eszköze legyen.

Sikeres volt? Igen.

Miért? Mert teljes mértékben átlátható, s kíváncsivá teszi azt, aki a postaládájában találja meg a szórólapot.

Nincs sok időnk! 2-3 másodperc. Ennyi idő alatt dönti el valaki, hogy egy szórólapon lévő szolgáltatás, termék érdekes lehet számára vagy sem.

Amennyiben nem megfelelő a grafikai tervezés és sokan azt gondolják, hogy nincs szükségük a szórólapontalálható termékre, úgy a szórólapba fektetett költség nem térül meg.

Milyen szórólapot szeretne? Mindent bele vagy hatékony szórólapot?

Kíváncsi a véleményünkre, a meglévő szórólapja esetén?

Néhány példa és leírás a hatékony grafikai tervezéshez:

https://www.canva.com/learn/the-ultimate-guide-to-flyer-design/

https://www.designcrowd.com/design/7391690

Érdekel

Tippek, trükkök, tanácsok

Kupon

Minden szórólapnak kellene tartalmaznia egy ingyen valamit biztosító kupont (az ingyenes felmérés nem ezek közé tartozik).

Ön mit tud felajánlani ügyfeleinek, hogy Önt válasszák és ne a konkurenciát?

Miért fontos ez?

F-alak

Tudta azt, hogy a felmérések azt gyanítják, a legtöbb ember f-alakban futja át a szórólapot
(főcím, bekezdése, első szavak)?

Nem mindegy, hogy mit hova helyezünk el a kiadványon.

Segíthetünk?

Éves tervezés

Amennyiben megfogadják tanácsainkat, közösen kialakíthatunk egyfajta sablont, amelynek segítségével, az arculati elemeket megtartva, az akciókat megváltoztatva, alacsonyabb áron lehet biztosítani egy folyamatos szórólap változtatást.

Hogyan?

Árajánlatkérés