Szórólap osztogatás

Szórólap osztogatás

A kép egy tökéletes szórólap osztogatás kampányt mutat. Tökéletes megjelenés, tökéletes célközönség, azonnal kipróbálható termék!

Profi hostess-ek, akik megszólítják a potenciált, mindezt tökéletes külső megjelenéssel. Amikor megkérdeztük azokat az embereket, akik kaptak reklámajándékot ill. lehetőséget, hogy kedvezményes áron vásárolhassanak, köszönetet nyilvánítottak. Nem, hogy elfogadták a feléjük nyújtott terméktájékoztatót, hanem meg is köszönték!

Na, ez a különbség a rosszul és a jól megtervezett osztogatási kampány között!

Mekkora imázsépítés! Azonnali bevételgenerálás!

Mire lehet még használni a szórólap osztogatás szolgáltatásunkat? Mit gondolnak a termékéről?

Nem szeretne többet megtudni a saját termékéről, szolgáltatásáról, olyan emberektől, akik révén a bevétele nagyrésze származhat?

Nem szeretné megtudni, hogy megfelelően árazta be a terméket, szolgáltatást?

Nem szeretné megtudni mi az, ami nagyon tetszik a közönségnek és mit nem szeret a termékén, szolgáltatásán?

Olyan véleményeket kaphat egy profi osztogatás keretében, amelyek jobbá teheti portfolióját.

Egy vevőoldali perspektívát szerezhet osztogatással!

A piacon, miért adnak a rendes bácsik és a kedves nénik kóstolót Önnek a termékükből?

Mert tudják, hogy nagyon jó az, amit árulnak és tudják, hogy Önnek tetszeni fog, ezáltal vásárolni fog!

Az Ön terméke is ilyen: Ön tudja, hogy jó, de vannak, akik ezt nem tudják!

“Aki nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg , az megállíthatná az óráját, hogy időt nyerjen!”

(Henry Ford)

Szórólap osztogatás

Volt már szerencséje találkozni néhány olyan osztogató fiúval, lánnyal, aki hétköznapi ruhában nyújtva tartotta a kezét, hogy aki szeretne, vegye el a rábízott kiadványt? Az eredmény? A cég nem működik úgy, ahogyan azt anno elképzelte!

Ez is egyfajta megoldás, de mi úgy gondoljuk, hogy nem célszerű.

Az olcsóbb mindig drágább! Önnek nem ez kell!

 

A cégarculat öltözék, a kedves mosoly és az aktivitás elengedhetetlen a sikeres szórólap osztogatás kampányhoz.

 

Fontos, hogy az osztogatással olyan céget bízzon meg aki pontosan tudja, hogy osztogatás és osztogatás között óriási különbség van. Az eddigi tapasztalatainkat felhasználva nagyon hatékonyan és eredményesen képviselhetik hostesseink, a minket megbízó céget. Megbízóink több mint a fele állandó visszatérő ügyfél, amit ezúton is nagyon köszönünk.

Szeretné tudni, hol tudunk még szórólap osztogatás kampányt elindítani? Kattintson ide

Mire van szükségünk a szórólap osztogatás árajánlatkéréshez?

  • Igény

    Ossza meg velünk elképzelését és találjunk ki közösen egy frappáns kampányt!

  • Létszám

    Hány kedves lány vagy fiú végezze az osztogatást?

  • Terület

    Hol célszerű megvalósítani a terjesztést?

  • Idő

    Mikor, mennyi ideig végezzük az osztogatást?

Ajánlatot kérek

Tippek, trükkök, tanácsok

Szórólap osztogatás- területfoglalás

A legtöbb esetben a tervezett osztogatás területének foglalásához szükség van, egy ún. területfoglalási engedélyre. Ezen kérelmet, csak Önök igényelhetik, csak a Megbízó szerezheti meg a területfoglalási engedélyt. Az engedélyt a kiválasztott területért felelős szervektől lehet megigényelni, amelynek az elbírálási ideje akár 1 hónapos is lehet. Természetesen segítünk a folyamatban. Kapcsolatban állunk hatóságokkal, szervekkel, szervezetekkel így könnyebben tudjuk venni az akadályt.

Ajánlatot kérek

Kötelező szórólap osztogatás elem

Lényeges, hogy milyen első benyomást ébreszt a host, hostess. Minden esetben erősen javasoljuk, hogy egy kisebb összeget áldozzunk a hostess egyenruhájára. A ruházat mellett, bármennyire is hihetetlen, nagyon fontos az osztogató személyisége! Ne feledjük, hogy ez lehet az első találkozás a termékünkkel, szolgáltatással és nem mindegy milyen első érzést alakítunk ki! A fentiek döntően befolyásolják a kampány sikerességét!

Sikeres osztogatást szeretnék

Edukálja a hostess-t!

Az interaktivitás nagyon fontos része a sikeres szórólap osztogatás kampánynak.

Ez nem tud létrejönni, ha az osztogató nincs tisztában a kínált termék vagy szolgáltatás előnyeiről, hátrányáról, használatáról stb. Egy rövid leírás szükséges, hogy a hostess megértse a termék előnyeit és ez a rövid energiabefektetés akár azonnali értékesítés születhet.

Hogyan érhető el ez az aktívitás?

Érdekel