Szórólap osztogatás sokféleképpen lehetséges

 

Szórólap osztogatás pláza-k területein vagy az utcán; ezek hallatán sokunknak egy olyan kép tárul elénk, ahol egy fiatal hölgy vagy srác, unott pofával megpróbál ránktukmálni valamilyen szórólapot. Ez egy olyan kampány, ami egy forintot nem ér!

Teljesen felesleges, csak kidobott pénz lesz az eredmény.

 

A sikeres szórólap osztogatás legfontosabb tényezői

Ahhoz, hogy egy nagyon sikeres kampányunk legyen, kell egy nagyon jó alapanyag és a csomagolás!

Ebben az esetben ez az alapanyag, maga a hostess.

Félsiker, ha a hostess egy nagyon nyitott, mosolygós, kommunikatív egyéniség. Külföldiek megszólítása esetén, alapkövetelmény minimum egy idegennyelv ismerete.

Hostesseink ezen kritériumoknak maximálisan megfelelelnek.

Külső jegyek is nagyban meghatározzák, milyen benyomást ébresztünk a közönségben, így nélkülözhetetlen az ápoltság és profizmus külső jegyei. Profizmus többek között az, ha a kínált termék vagy szolgáltatás pozicionálása szerinti ruházatot visel a céget képviselő hostess.

 

 

Az alábbi sorok tartalmazzák azokat a lehetőségeket, amelyek lényeges jobb megoldást jelentenek, az átlagos kézből kézbe történő szórólap osztogatás helyett:

 

Szórólap osztogatás pláza

Korábbi piackutatások szerint, átlagos 64 percnyi időt tölt egy látogató egy plázában, alkalmanként.

Az alábbi célokkal érkeznek a látogatók:

ruházat, cipő, divatkiegészítők beszerzése

könyv, ajándék, játék vásárlási cél

bevásárlás, napi fogyasztási cikkek beszerzése

műszaki cikkek vásárlása.

A látogatók kisebb része a nézelődés és kikapcsolódás miatt keresi fel a plázákat.

A látogatók közel 10%-a kimondottan azzal a céllal érkezik a plázába, hogy banki, postai, közüzemi ügyeit intézze.

 

A plázalátogatók nagyobb részét a fiatalok teszik, de masszív bázist alkot a középkorúak tábora is.

Van olyan pláza, ahol éves szinten több mint 8.000.000 ember fordul meg!

További érdekességek

 

Kiváncsi, hogy Magyarországon, hány pláza található? Kattintson ide

Tudja, hogy vidéken és Budapesten is egyaránt, számtalan alacsonyabb költségvetésű megoldás létezik szórólap osztogatás kampány elindítására, pláza-k területein?

 

 

A fenti adatok birtokában, kérdezzük meg magunktól, termékünk vagy szolgáltatásunk hogyan ajánlható a plázalátogatók körében?

 

Kiváncsi a véleményünkre, mi hogyan ajánlanánk az Ön termékét vagy szolgáltatását?

Kapcsolat

Rendezvények

Kiállítások

Sportrendezvények

Áruházi promóciók

Konferenciák

Fesztiválok

Strandok

Éjszakai munkák

Party hostessek