Szórólapterjesztés

Hogy lehet profi módon terjeszteni?

szórólap terjesztés

Vegyünk például egy kertépítési szolgáltatást.

Amennyiben jól végzik ezt a szolgáltatást, egyszer keresünk meg egy kertépítő céget, amely kívánságunk szerint alakítja ki a megálmodott kertünket. → Első bevétel

Igen ám, de ez a kert dinamikusan változik, ezenkívül vannak folyamatos karbantartási munkák, amiket el kell végezni ahhoz, hogy egy kert szép maradjon.

Nyírni kell a füvet, évszaktól függően hetente, kéthetente.

Amennyiben van sövény, azt is nyírni kell.

Néha ki kell javítani néhány foltot a pázsiton.

Pótolni kell a tápanyagot növényeink számára.

Ez bizony egy időigényes feladat, amelyet az emberek az elején nagyon szívesen elvégeznek, de a későbbiekben inkább teherként élik meg.

Itt jöhet képbe a kertfenntartási szolgáltatás. Folyamatos bevétel

Ahhoz, hogy ez a kert folyamatosan szép maradjon, időszakonként el kell végezni a kertünkben megtalálható fák metszését, permetezését, a gyep szellőztetését stb. → Időszakos bevétel

Miként növelhetjük tovább a bevételt?

A kertünk számára biztosítani a szükséges vízmennyiséget.

Locsolhatunk locsolótömlővel, de egyszerűbb, hatékonyabb, gazdaságosabb, ha ezt egy profin megépített locsolórendszerrel tesszük meg. → Plusz bevétel

Amennyiben mi, kertépítőkként nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással, úgy partneri kapcsolat kialakításával, ajánlás útján, plusz bevételt tudunk generálni.

Elképzelhető, hogy a fenti példa nem teljesen szakszerű, de szemléltetésre alkalmas.

Egy kertépítő cég számára a fő profilja, azaz a kertépítést lehet egy folyamatos terjesztés alapja.

Ezt változó területeken érdemes megtenni. Amennyiben pl. Budapesti központú a cég, lehet különböző kerületekben terjeszteni, majd későbbiekben, Pest megyében.

A kertfenntartási szolgáltatás hirdetése lehet ugyanazon kiadvány másik oldalán.

Ne feledjük, hogy ezen szolgáltatások keresztértékesítést eredményezhetnek!

Lehet, hogy most csak a kertfenntartási szolgáltatásra van igény, de a kert állapota a későbbiekben azt eredményezi, hogy előbb-utóbb kertépítésre van szükség.

Az előző gondolatmenetnél maradva, tavasszal minden potenciális területen lehet meghirdetni az időszakos szolgáltatásunkat, így azon kívül, hogy azonnali bevételeket realizáltunk, elképzelhető, hogy felkérnek bennünket arra, hogy ezentúl a kertfenntartásról gondoskodjunk!

Igényfelmérési és tanácsadási szolgáltatásunkkal emelkedünk ki a többi, terjesztéssel foglalkozó cég közül. Megteremtjük azt a bevételi forrást, amely befektethető újabb és újabb terjesztésekben és egy olyan folyamatot indítunk el, amelynek segítségével soha nem gondolt helyről és módon jön bevétel!

Ajánlatot kérek

+36 70 940 4782

ln

 

Ellenőrzés

A kiadványokat figyelemmel követjük a raktárba beérkezéstől a terjesztési végpontig. Napi szinten ellenőrizzük terjesztőinket.

A szórólap terjesztés minőségét két lépcsős ellenőrzési rendszerrel vizsgáljuk:

  • Másnapi szúrópróbaszerű belső ellenőrzéssel
  • Közös ellenőrzésekkel a Megbízóval vagy a képviselőjével együtt

Minden terjesztés alkalmával ragaszkodunk a közös ellenőrzéshez, hiszen így az Ügyfél is feketén-fehéren láthatja, hogy minden a megbeszéltek szerint történt-e.

Az ellenőrzéseket a terjesztést követő 48 órán belül el kell végezni, mivel az ellenőrzés hatékonysága jelentősen romlik több nap elteltével.
A közös illetve belső ellenőrzésekről egyszerű és könnyen átlátható ellenőrzési jegyzőkönyveket készítünk, melyeket az ügyfeleinknek email-ben elküldünk.

Több erő rejlik benne, mint hinné!

Ne dőljünk be annak a közhiedelemnek, hogy nem veszik szemügyre a szórólapot!

A magyar vásárlók közel kétharmada tudatosan keresi az akciós termékeket a boltok polcain, 40 százalékuk pedig a szórólapokat is alaposan átböngészi a kedvező ajánlatokért.

1 héten belül érzékelhető eredmény!

Mire van szükségünk az árajánlathoz?

  • Területre

    Mely területen végezzük a terjesztést?

  • Rendszerességre

    Milyen gyakran ismételjük meg a kampányt?

Ajánlatot kérek

Több erő rejlik benne, mint hinné!

Ne dőljünk be annak a közhiedelemnek, hogy nem veszik szemügyre a szórólapot.

A magyar vásárlók közel kétharmada tudatosan keresi az akciós termékeket a boltok polcain, 40 százalékuk pedig a szórólapokat is alaposan átböngészi a kedvező ajánlatokért.

Tippek, trükkök, tanácsok

Tervezze meg előre az évet

Gondolkodjon nagyban, ahogy a nagyok csinálják!
Mondja el, mikor, mit szeretne hirdetni és összeállítjuk Önnek a kívánt tervet
Éves marketingtervvel segítünk Önnek, hogy pénzt, időt, energiát tudjon spórolni.

Optimalizálja a szórólap terjesztés területét

Minden terjesztést követően, amennyiben pontosan követi honnan mennyi jelzés, bevétel érkezik, egyszerűen átalakítható egy kampány.
Amennyiben nincs ideje ezzel foglalkoznia, állunk rendelkezésére

Rendszerességet a szórólap terjesztésben

Majdhogynem felesleges pénzkidobás az egyszeri szórólap terjesztés.
Minimum 2-3 terjesztés szükséges ahhoz, hogy biztosan, a kívánt személyt elérve, célba érjen reklámüzenete

Ajánlatot kérek
Ajánlatot kérek
Ajánlatot kérek