Szórólapterjesztés

1997.-től kezdődően vállaljuk szórólapok terjesztését. A szórólap terjesztést elsődlegesen olyan kollégákkal végezzük akik már tapasztalattal rendelkeznek a szórólapterjesztés területén.

Szórólap terjesztésBudapest területeit körzetekre osztottuk fel, így pontosabban be tudja határolni, hogy a kerületen belül mely területek érintettek.
Postaládás terjesztésnél, az elérhető postaládákat érinti a terjesztés.
Gyűjtőládás terjesztésnél a kijelölt területeken lévő háztartások számát figyelembe véve, megfelelő számú szórólap kerül a ládákba.

Mellettünk szól, hogy ár-érték arányt tekintve az egyik legjobb szolgáltatást nyújtjuk. A nagy múltra visszanyúló működésünknek köszönhetően sok lépcsőházba bejutunk. Ahova mégsem sikerülne a bejutás vagy a lakók külön kérik, hogy ne a postaládába helyezzük ki a szórólapokat, ott a gyűjtőládába tesszük ki a megfelelő példányszámot.

A terjesztési hálózatunk nem csak Budapestre terjed ki, hanem az egész ország területére.

Ellenőrzés

A kiadványokat figyelemmel követjük a raktárba beérkezéstől a terjesztési végpontig. Napi szinten ellenőrizzük terjesztőinket.

A terjesztés minőségét két lépcsős ellenőrzési rendszerrel vizsgáljuk:

  • Másnapi szúrópróbaszerű belső ellenőrzéssel
  • Közös ellenőrzésekkel a Megbízóval vagy a képviselőjével együtt

Minden terjesztés alkalmával ragaszkodunk a közös ellenőrzéshez, hiszen így az Ügyfél is feketén-fehéren láthatja, hogy minden a megbeszéltek szerint történt-e.

Az ellenőrzéseket a terjesztést követő 48 órán belül el kell végezni, mivel az ellenőrzés hatékonysága jelentősen romlik több nap elteltével.
A közös illetve belső ellenőrzésekről egyszerű és könnyen átlátható ellenőrzési jegyzőkönyveket készítünk, melyeket az ügyfeleinknek email-ben elküldünk.

Mire van szükségünk az árajánlathoz?

  • Darabszámra

    Mekkora mennyiségre lesz szükség?

  • Területre

    Mely területen végezzük a terjesztést?

  • Rendszerességre

    Milyen gyakran ismételjük meg a kampányt?

Ajánlatot kérek

Tippek, trükkök, tanácsok

Tervezze meg előre kampányát

Próbálja meg előre megtervezni a kampányát: Egy hónapban hányszor, melyik területeken, milyen akciókkal stb. Ezzel időt, energiát és akár pénzt is spórolhat.

Optimalizálja a területeket

Fontos, hogy figyelje: melyik területről milyen és mennyi visszajelzés jön a szórólapjára. Így optimalizálni tudja a területeket, hogy hova érdemes és hova nem érdemes terjesztenie.

Vezessen be rendszerességet

A területek optimalizálása után vezessen be rendszeres terjesztést. A rendszeresség azért nagyon fontos, mert így rögzül az emberek tudatában.

Merjen segítséget kérni

Amennyiben most vág bele először ebbe a marketing tevékenységbe, forduljon hozzánk bátran és minden kérdésére választ adunk.