Szórólap terjesztés

Milyen szórólap terjesztés megoldásokat kínálunk?

szórólapterjesztés Budapest 1. kerület

 

Már több mint 20 éve foglalkozunk szórólap terjesztés munkákkal, így szinte bármilyen ügyféligényt tudunk teljesíteni, csak néhányat kiemelve:

postaládás szórólapterjesztés

szórólapterjesztés gyűjtő dobozokba

szórólaposztás vagy szórólaposztogatás

szórólapterjesztés cégek részére

szórólapterjesztés szegmentált módon

termékminta terjesztés

szórólap terjesztés-sola marketing kft-kik vagyunk

Hol vállalunk szórólap terjesztés megbízásokat?

országos szórólapterjesztés

megyei szórólapterjesztés

megyeszékhely szórólapterjesztés

szórólapterjesztés Budapest teljes területén

szórólapterjesztés Magyarország bármely településén

szórólap terjesztés-sola marketing kft-ügyfeleink mondták

Mennyi idő alatt valósítjuk meg a kért szórólap terjesztés megbízást?

A legtöbb településen heti két terjesztési periódus szerint vállaljuk a megbízásokat: hétfő-szerda ill. csütörtök-vasárnap között.

 

Így terjesztünk

Köszönjük szépen a kiváló munkátokat!
 A megbeszéltek szerint teljesítettétek azt amiben megegyeztünk. Korrekt, szimpatikus és kimondottan rugalmas csapat vagytok.
A szóróanyagok postaládákba jutását rövid időn belül szuperül megszerveztétek.
Öröm volt veletek együtt dolgozni!
A további hatékony együttműködés reményében:
Juhász Gellért
áruházvezető
Baja

szórólap terjesztés garancia- sola marketing kft

Ajánlatot kérek

+36 70 940 4782

ln

 

Szórólap terjesztés ellenőrzés

A kiadványokat figyelemmel követjük a raktárba beérkezéstől a terjesztési végpontig. Napi szinten ellenőrizzük terjesztőinket.

A szórólap terjesztés minőségét két lépcsős ellenőrzési rendszerrel vizsgáljuk:

  • Másnapi szúrópróbaszerű belső ellenőrzéssel
  • Közös ellenőrzésekkel a Megbízóval vagy a képviselőjével együtt

Minden terjesztés alkalmával ragaszkodunk a közös ellenőrzéshez, hiszen így az Ügyfél is feketén-fehéren láthatja, hogy minden a megbeszéltek szerint történt-e.

Az ellenőrzéseket a terjesztést követő 48 órán belül el kell végezni, mivel az ellenőrzés hatékonysága jelentősen romlik több nap elteltével.
A közös illetve belső ellenőrzésekről egyszerű és könnyen átlátható ellenőrzési jegyzőkönyveket készítünk, melyeket az ügyfeleinknek email-ben elküldünk.

Milyen a profi szórólap terjesztés kampány?

szórólap terjesztés

szórólapterjesztés

Vegyünk például egy kertépítési szolgáltatást.

Amennyiben jól szórólapterjesztés végzik ezt a szolgáltatást, egyszer keresünk meg egy kertépítő céget, amely kívánságunk szerint alakítja ki a megálmodott kertünket. → Fő bevétel szórólap terjesztés kampányból

Igen ám, de ez a kert dinamikusan változik, ezenkívül vannak folyamatos karbantartási munkák, amiket el kell végezni ahhoz, hogy egy kert szép maradjon.

Nyírni kell a füvet, évszaktól függően hetente, kéthetente.

Amennyiben van sövény, azt is nyírni kell.

Néha ki kell javítani néhány foltot a pázsiton.

Pótolni kell a tápanyagot növényeink számára.

Ez bizony egy időigényes feladat, amelyet az emberek az elején nagyon szívesen elvégeznek, de a későbbiekben inkább teherként élik meg.

Itt jöhet képbe a kertfenntartási szolgáltatás. Folyamatos bevétel szórólap terjesztés kapcsán

Ahhoz, hogy ez a kert folyamatosan szép maradjon, időszakonként el kell végezni a kertünkben megtalálható fák metszését, permetezését, a gyep szellőztetését stb. → Időszakos bevétel szórólap terjesztés eredményeként

Miként növelhetjük tovább a bevételt?

A kertünk számára biztosítani a szükséges vízmennyiséget.

Locsolhatunk locsolótömlővel, de egyszerűbb, hatékonyabb, gazdaságosabb, ha ezt egy profin megépített locsolórendszerrel tesszük meg. → Plusz bevétel szórólapterjesztés segítségével

Amennyiben mi, kertépítőkként nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással, úgy partneri kapcsolat kialakításával, ajánlás útján, plusz bevételt tudunk generálni.

Elképzelhető, hogy a fenti példa nem teljesen szakszerű, de szemléltetésre alkalmas.

Egy kertépítő cég számára a fő profilja, azaz a kertépítést lehet egy folyamatos terjesztés alapja.

Ezt változó területeken érdemes megtenni. Amennyiben pl. Budapesti központú a cég, lehet különböző kerületekben terjeszteni, majd későbbiekben, Pest megyében.

A kertfenntartási szolgáltatás hirdetése lehet ugyanazon kiadvány másik oldalán.

Ne feledjük, hogy ezen szolgáltatások keresztértékesítést eredményezhetnek!

Lehet, hogy most csak a kertfenntartási szolgáltatásra van igény, de a kert állapota a későbbiekben azt eredményezi, hogy előbb-utóbb kertépítésre van szükség.

Az előző gondolatmenetnél maradva, tavasszal minden potenciális területen lehet meghirdetni az időszakos szolgáltatásunkat, így azon kívül, hogy azonnali bevételeket realizáltunk, elképzelhető, hogy felkérnek bennünket arra, hogy ezentúl a kertfenntartásról gondoskodjunk!

Igényfelmérési és tanácsadási szolgáltatásunkkal emelkedünk ki a többi, terjesztéssel foglalkozó cég közül. Megteremtjük azt a bevételi forrást, amely befektethető újabb és újabb terjesztésekben és egy olyan folyamatot indítunk el, amelynek segítségével soha nem gondolt helyről és módon jön bevétel!

Több erő rejlik benne,  szórólapterjesztés mint hinné!

Ne dőljünk be annak a közhiedelemnek, hogy nem veszik szemügyre a szórólapot!

A magyar vásárlók közel kétharmada tudatosan keresi az akciós termékeket a boltok polcain, 40 százalékuk pedig a szórólapokat is alaposan átböngészi a kedvező ajánlatokért.

1 héten belül érzékelhető eredmény!

Mire van szükségünk a szórólap terjesztés árajánlathoz?

  • Területre

    Mely területen végezzük a terjesztést?

  • Rendszerességre

    Milyen gyakran ismételjük meg a kampányt?

Ajánlatot kérek

Több erő rejlik benne, mint hinné!

Ne dőljünk be annak a közhiedelemnek, hogy nem veszik szemügyre a szórólapot.

A magyar vásárlók közel kétharmada tudatosan keresi az akciós termékeket a boltok polcain, 40 százalékuk pedig a szórólapokat is alaposan átböngészi a kedvező ajánlatokért.

Szórólap terjesztés

Tippek, trükkök, tanácsok

Tervezze meg előre az évet

Gondolkodjon nagyban, ahogy a nagyok csinálják!
Mondja el, mikor, mit szeretne hirdetni és összeállítjuk Önnek a kívánt tervet
Éves marketingtervvel segítünk Önnek, hogy pénzt, időt, energiát tudjon spórolni.

Optimalizálja a szórólap terjesztés területét

Minden terjesztést követően, amennyiben pontosan követi honnan mennyi jelzés, bevétel érkezik, egyszerűen átalakítható egy kampány.
Amennyiben nincs ideje ezzel foglalkoznia, állunk rendelkezésére

Rendszeres szórólap terjesztés

Majdhogynem felesleges pénzkidobás az egyszeri szórólap terjesztés.
Minimum 2-3 terjesztés szükséges ahhoz, hogy biztosan, a kívánt személyt elérve, célba érjen reklámüzenete

Ajánlatkérés
Ajánlatot kérek
Ajánlat