Hatékonyság

Ez nagyon egyszerű válasz: minden vásárlót meg kell kérdezni, honnan értesült az általunk kínált termékről, szolgáltatásról és a kapott eredményeket mérni.

Tudjuk, hogy ez egy viszonylag nehéz feladat, hiszen ahhoz, hogy pontos képet kapjunk a szórólap hatékonyságáról, minden egyes vásárlást rögzíteni.

Mi nem tudjuk garantálni, hogy egy kampány biztosan meg fog térülni hiszen, ez nagyban függ a szórólapokon kínált terméktől, szolgáltatástól, de ügyfeleink visszajelzése és a folyamatos megrendeléseik alapján, a szórólap egy sikeres marketingeszköz.

Megtérülési idő

Ha az ügyfél konkrét ötlettel vagy elképzeléssel érkezik, a folyamat ideális esetben néhány nap, de, ha minden összeesküszik is ellenünk, legfeljebb 12 nap. A grafikai megvalósítás 1-2 napig tart, a nyomda általában 1-5 munkanapra vállalja a munkát, a szórólapok terjesztésének megszervezése és kivitelezése pedig további 1-4 nap alatt történik meg.

Darabszámok

Legegyszerűbb válasz, hogy minél több szórólappal, minél gyakrabban kampányoljon! Ennél természetesen nincs hatásosabb. Mi azonban elég régóta dolgozunk ezen a területen ahhoz, hogy tudjuk, nem minden üzleti terv és költségvetés számol milliós tételekkel, ha a szórólapkampányban gondolkodik. Ügyfeleinkkel együttműködve (és számolva) közösen döntünk arról, hogy céljaiknak milyen terjesztési stratégia, terület és darabszám felelhet meg.

kapcsolat

Terjesztési terület

A kérdés, hogy honnan származnak vásárlóink ill. honnan származhatnak még?

Elképzelhető, hogy néhány budapesti kerületet érdemes megcélozni, de csak pl. családi házas övezetet vagy csak társasházakat.

Egy új, összeszerelő üzem, ahol szinte azonnal szükséges mondjuk 50 vagy 100 fő munkaerő, akár az adott megyét érdemes leterjeszteni.

Erre a kérdésre, a rendelkezésre álló büdzsé és a potenciál együttese határozza meg a terjesztendő területet.

Rendszeresség

Azt szoktuk javasolni, hogy kéthetente. Tapasztalatunk szerint ez a periódus a legmegfelelőbb, hogy marketingüzenetünket ne csak eljuttassuk leendő partnereinkhez, de emlékeztessük is őket, ébren tartsuk kíváncsiságukat. A kéthetes ciklus már arra is alkalmas, hogy a megrendelő visszaigazolást kapjon, jó helyre tette a bizalmát.

Megbízható terjesztők

Minket. Két okunk is van arra, hogy ezt ilyen határozottan állítjuk. Az egyik, hogy mi garantáljuk, a szórólapok, melyekért ügyfelünk pénzt adott, nem a kukában landolnak majd. A másik, hogy a sok év tapasztalata megmutatta, ebben az esetben is igaz: nem biztos, hogy az olcsóbb valóban az…

Lapterjesztés módszerek

Több módszer is létezik. A gyűjtőládás módszert akkor alkalmazzuk, ha a társasházba nem jutunk be, csak a ház előtti közös láda az elérhető. A postaládás módszerrel minden lakó saját ládájába jut az üzenet. Vegyesnek nevezzük, ha ezt a két előző módozatot tudjuk kombinálni. Más esetekben hostesseink bájos megjelenésükkel, személyes kapcsolatteremtéssel segítik ügyfeleink sikerét. A behúzás pedig azt jelenti, hogy már forgalomban lévő kiadványokba (jellemzően folyóiratokba) helyezzük el a szóróanyagot.

Az ötlettől a megvalósításig

Mint minden fontos dolog az életben, ez is a tervezéssel kezdődik. A munkának ebben a szakaszában pontos igényfelmérést végzünk, mindenben egyeztettünk a megrendelővel. Ha tisztában vagyunk a feladattal, következik a grafikai tervezés és megvalósítás. Az anyag ezek után kerül a nyomdába. Ha pedig a szórólapok a kezünkben vannak, a terjesztés logisztikai lépéseinek felvázolását követően, eljuttatjuk azokat ügyfeleink reménybeli partnereihez.

Ár

Az igényfelmérés, grafikai tervezés, nyomdával való kapcsolattartás mellett vállaljuk a raktározás feladatait, térképes segítséget nyújtunk a megfelelő darabszám kalkulálásához, a terjesztés minden logisztikai lépését a kezünkben tartjuk. Szolgáltatásunk magában foglalja az ügyféllel való közös ellenőrzést is, ahol közösen győződünk meg arról, a szórólapok eljutottak-e célközönségükhöz. Az ellenőrzés célja a hibakeresés, hogy minél hatékonyabb megoldásokkal működhessünk.

kapcsolat

Referencia

Nem ma kezdtük. 15 éve dolgozunk ezen a területen. Az elmúlt másfél évtized alatt olyan cégek szavaztak nekünk bizalmat, mint a Hervis, az Orex, az 576 Kbyte, a Henkel, az Aegon…