Kiadványok kézbesítése
A kiadványok különböző kézbesítése, mint terjesztési formát leginkább a B2B, azaz cég-cég közötti értékesítés előségítésére ajánljuk, de természetesen van lehetőség egy előzetes hozzájárulásokkal rendelkező címlista alapján terjeszteni a lakosság körében, azaz a B2C értékesítést is lehetővé tesz.
Mikre kell gondolni ezalatt a kiadványok kézbesítése alatt?
Katalógusok, prospektusok, nyomtatott hírlevelek, aktuális akcióról való értesítés, DM levelek kiküldésére.
Azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik több terméket, szolgáltatást szeretnének kiajánlani.
Egy gyártó cég számára kitünő lehetőség megismertetni az általa gyártott termékeit egy olyan közönségnek, amelyre éppen ezekre a termékekre van szüksége.
Egy utazási iroda többféle utat be tud mutatni azon kedves vásárlóinak, akik már korábban igénybe vettek már valamilyen szolgáltatást.
Egy kiállítást követően, azon érdeklődök számára, akik még nem döntöttek a vásárlás mellett, a kiküldött prospektus, katalógus azonnali értékesítést tesz lehetővé, hiszen már csak egy lépés hiányzik ahhoz, hogy potenciális vevőkből aktív vevőkké tegyük őket.
Abban az esetben is nagy segítségre lehet ez az eszköz, amikor van a cég számára olyan lista, amely korábban vásárolt vagy rendelt terméket, szolgáltatást, de ez régebben volt.
Egy kiküldött katalógus, prospektus, egy számukra speciálisan kialakított akcióval, újra felébresztheti bennük az aktivítást és újra vásárlásra késztetheti őket.
Kiadványok kézbesítése során, az Upselling és a cross-selling használata
Ezek a fura szavak sokakban idegenül hangzik, de a hétköznapi életben is folyamatosan ezen eszközök célpontjai vagyunk.
Egy prospektus vagy katalógus hihetetlen lehetőségeket rejt magában, a fenti fogalmakhoz kapcsolódóan.
Mit is jelentenek?
A selling, az értékesítést takarja, az up és a cross, pedig azok irányát. Up=fel, cross=kereszt.
Upselling-ről akkor beszélünk, ha egy drágább terméket próbálunk eladni.
A Cross-selling akkor jelentkezik, ha egy nagyobb termék mellett, egy hozzá kapcsolódó terméket ajánlanak, pl sült burgonya és ketchup.
Amikor egy vásárló már döntött az értékesítés mellett, egy kis művészet ugyan,de nem nagy ördöngösség tovább vinni az értékesítés vonalát és egy drágább termék, szolgáltatás felé irányítani a figyelmet ill. további értékesítéssel, növeljük profitunkat. Egy szép katalógus tökéletesen megoldja ezt helyettünk, ahol célzottan megmutatjuk, ezáltal felkeltjük a vágyát korábbi vásárlónknak, hogy egy újabb és jobb terméket válasszon termékpalettánkról.
Miért fontos ez?
A legtöbb esetben a drágább terméken, nagyobb árrés figyelhető meg, így egyazon vásárlón, azonos időben, nagyobb profitot realizálhatunk. Ez nagyjából plusz 20-25%-ot jelent.
A plusz értékesítés, a kisebb érték ellenére, akár 10-15%-kal növelheti bevételünket.
Természetesen a cég presztízsét is emeli ez az eszköz, hiszen minden komolyabb cég rendelkezik egy teljes portfóliót bemutató katalógussal.
A cég által elérhető bevételekben kiemelkedő értékesítési rátát lehet elérni, hiszen több megoldást kínálhat több piaci szereplőnek.
A kiküldésben Önnek nem kell foglalkoznia semmivel, hiszen a kézbesítés minden folyamatát, azaz nyomtatást, szállítást, csomagolást, címzést biztosítjuk az Ön számára.
Mire van szükségünk az árajánlathoz?
Méret
Mekkora a kiadvány mérete?
Súly
Mekkora a kiadvány súlya?
Darabszám
Hány darab kiadványt kézbesítsünk?
Települések
Mely településekre kéri a kézbesítést?
Tippek, trükkök, tanácsok
Kiadványok kézbesítése- címlista
Törekedjen arra, hogy legyen egy olyan címlistája, amelyre kiküldhet katalógust, prospektust, pl honlapon történő feliratkozás, törzsvásárlói kártya, stb.
Hatalmas értéket képvisel, amelyet ingyen megszerezhet és elindulhat a kiadványok kézbesítése!
Kiadványok kézbesítése- státusz meghatározása
A vevők státuszának meghatározásával strukturált értékesítést tesz lehetővé, hiszen minden csoportnak megvan a fogása, ám ha ez a listát, homogén halmazként kezeljük és mindekinek azonos reklámüzenetet küldünk, talán rosszabat teszünk, mintha semmit sem küldenénk.
Kiadványok kézbesítése- trendi
Egy több éve szerkesztett katalógus, rendkívül nagy mértékű image rombolást képest okozni! Törekedjen arra, hogy alacsony költségen a mindig aktuális trendnek megfelelő bemutatkozó eszközzel rendelkezzen. Mi is tudunk ebben segíteni és nem kell feltétlenül nagy kiadásokra gondolni.