Milyen papírméretek léteznek, ha szórólapról beszélünk?

 

A szórólapokat többek közt, a papírméretek alapján is megkülönböztetjük.

 

Milyen papírméretek léteznek egyáltalán?

 

Nagyon egyszerűen, a nyomtatópapír mérete alapján lehet megfogalmazni a nyomdai papírméreteket.

papírméretek-pasa papírméretek_odbe papírméretek-Lakáskarbantartó papírméretek-Windworks papírméretek-yanfeng papírméretek-aunde

 

A3: nyomtatópapír duplája (általában A4 méretre hajtjuk)

mm-ben kifejezve: 297 × 420 mm

 

Szórólapterjesztés, mint marketingeszköz szempontjából:

Előnye

Semmiképp sem vész el a többi, terjesztett kiadvány között. Rengeteg terméket, szolgáltatást vagy leírást tudunk bemutatni ekkora méretű szórólap segítségével.

Profibb megjelenést biztosíthat.

Abban az esetben szoktuk javasolni, amikor a megrendelőnk a teljes palettáját szeretné megmutatni a potenciális ügyfélkörének.

Arra is tökéletes megoldás lehet és minden egyes ügyfelünknek ajánljuk, hogy álljon össze kedvenc partnerével és együtt jelenjenek meg!

Mire is gondolunk?

Vegyünk például olyan szakembereket, mint pl. épitőipar, nyílászáró, bádogos és pl. kertépítő!

Mindenkinek juthat egy A4 méretű reklámfelület és „csak” a teljes költség negyedét kell kifizetnie.

Magyarországon kevésbé elterjedt szórólapterjesztési forma, de külföldön nagyon bevált.

Általában olyan megoldás, amely révén mindenkinek árbevétele származhat, kevesebb költség mellett!

 

Ilyen összefogás lehet egy szállásadó, egy étterem, egy szabadidő központ és egy szórakozóhely.

 

Árajánlatkérés

 

Kedves Olvasó Vállalkozótársam,

Gondolja végig, kik a legkedvesebb partnerei, akik nem a konkurenciáját jelentik és gyakran összedolgoz velük. Remek ajánlórendszert tudnak kiépíteni és egy még szorosabb együttműködést tudnak létrehozni.

Velük létrehozhat egy olyan kampányt, amely remek eredményekhez vezethet!

 

Hátránya

Magasabb nyomdai kivitelezési, szállítási és terjesztési költséggel számolhatunk egyaránt.

Miért?

Nyomdai kivitelezés során, több papír és több festék szükséges egy ilyen termék előállításához.

Szállítási költség: lényegesen nagyobb szállítási kapacitás szükséges ahhoz, hogy az elkészült terméket eljuttassuk a nyomdából a terjesztési területre

Terjesztési költség: a terjesztő feladata jóval nehezebb, hiszen egy súlyos kiadványt kell a rábízott terület postaládáiba eljuttatni. Gondoljunk bele: 2.000 db A5 méretű szórólap súlya, 90 grammos papírral számolva, 5,6 kg míg ugyanezen mennyiség súlya A3 méretű szórólapból a duplája!

 

A4: nyomtatópapír mérete

mm-ben kifejezve: 210 x 297 mm

Előnye

A fenti méret fele, de még mindig hatalmas reklámfelületet biztosító nyomdai termék.

Gyakran szokták 4 felé bontani a reklámtartalmat, azaz minden oldalon kétféle szolgáltatást vagy terméket kínálni.

Célszerű a reklámozandó termékhez vagy szolgáltatáshoz illeszteni a papírminőséget.

 

A5: nyomtató papír fele

mm-ben kifejezve: 148 x 210 mm

A klasszikus szórólapméret! A hazai kkv szektor leginkább kedvelt szórólapméret.

Tökéletes megoldás, ha egy megfelelő ár-érték arányú szórólapot szeretnénk.

Elégséges méretű ahhoz, hogy bemutassuk azt, hogy mivel foglalkozunk, de nem vész el a számtalan, ennél nagyobb kiadvány között.

Lényeges, hogy olyan színvilágot alkalmazzunk, amely felkelti a lakosság figyelmét.

Az „akció” szó nélkülözhetetlen!

 

A6: nyomtatópapír negyede

mm-ben kifejezve: 105 x 148 mm

Előnye

Olcsó nyomdai termék

Hátránya

Korlátozott megjelenést biztosít és sokszor találkozunk azzal a problémával, hogy a terjesztésben érintett lakók nem találkoznak a kiadvánnyal, annak ellenére hogy a terjesztés megvalósul.

A legnagyobb, ilyen jellegű probléma akkor alakul, amikor a hazánkban tevékenykedő multik elárasztják a postaládákat, a különböző akcióival.

 

LA4: nyomtatópapír 3 felé hajtva

mm-ben kifejezve: 99 × 210 mm (egy hasáb)

Előnye

Ezt a méretet szoktuk javasolni akkor, ha a szórólap nem csak terjesztésre kerül. Különböző termékbemutatókon, rendezvényen, kiállításon remekül mutat és nem szükséges külön szórólapot gyártani ezen eseményekhez.

Hátránya

Drága nyomdai termék, hiszen a szórólapot még kétszer hajtani kell. Mindenképp célszerű ügyesen kiválasztani a célzott területet ahhoz, hogy megtérüljön a reklámba fektetett költség.

 

Természetesen létezik számtalan más papírméret is és gyakorlatilag csak az ügyfél fantáziája szab határt!

Bármilyen kampányban is gondolkozik, állunk az Ön rendelkezésére.

Kapcsolat

 

papíméretek nyomdai kivitelezés

Amennyiben segítségére volt ez a rövid leírás, előre is megköszönjük a Facebook oldalunk kedvelését!

Árajánlatkérés