Szórólap nyomtatás Szekszárd

 

Miért kell nagyobb mennyiségre gondolni, ha szórólap nyomtatás a célunk, Szekszárd településen?

 

Elsősorban azért, mert a szórólap mint marketingeszköz, akkor működik igazán jól, ha az alábbi két nagyon fontos tényezőt vesszük figyelembe:

  • mennyiség
  • rendszeresség

 

Amennyiben valamelyik fenti paramétert nem tartjuk be, a szórólap ereje nem mutatja meg mindazon eredményeket, amelyekre képes hozni.

 

Mennyiség- mennyi szórólapot juttassak el a postaládákba?

A település, régió, körzet, azaz a terjesztési terv határozza meg, hogy mekkora mennyiségre van szükség.

Ne terjesszünk pl. Budapest 4. kerületében 2.000 db szórólapot, mert nem fogja meghozni a kívánt eredményt!

Debrecenbe sem megfelelő megoldás, ha 88.530 db helyett pl. 3.200 db szórólappal szólítjuk meg a potenciális ügyfélkörünket.

 

Rendszeresség- miért mondjuk azt, hogy egy terjesztés nem terjesztés?

Sokan azt gondolják, hogy hazabeszélünk, amikor elmondjuk, hogy minimum 2-3 terjesztésbe gondolkozzanak, ha szórólapterjesztés kampányt szeretnének. Miért?

Mert a potenciál nem feltétlenül fog találkozni azonnal a kiadvánnyal, ezáltal a reklámüzenetünk elvész az éterbe. További lényeg, hogy az emberek általános vásárlási szokásait figyelembe véve, azt a réteget, amely töpreng hosszasan bármiféle vásárlás előtt, több impulzussal szükséges meggyőzni arról, hogy az a termék vagy szolgáltatás, amit kínálunk, megfelelő lesz számára.

 

 

Rendszeresen kell, hogy találkozzon az általunk megfogalmazott reklámüzenetünkkel!

Hogy tudjuk elérni azt, hogy úgy biztosítsuk a fent meghatározott feltételt úgy, hogy optimális legyen a marketingköltésünk?

 

Minden ügyfelünknek azt javasoljuk, hogy egyszerre rendelje be azt a mennyiséget, ami ahhoz szükséges, hogy a legjobb ár-érték arány érjük el.

 

Az alábbi grafikon megmutatja mindazt amiről beszélünk:

 

szórólap nyomtatás

 

Világosan látható, hogy minél kisebb mennyiséget rendelünk meg egyszerre, annál magasabb a darabonkénti ár.

 

Kis mennyiségű szórólap nyomtatás Szekszárd- magas felár

Tudjuk, hogy nagy érvágás egyszerre sokat költeni szórólapokra, de hosszútávon ez az egyetlen megfelelő megoldás.

Nem mindegy, hogy például 25.000 db szórólapot 8-szor, 50.000 db szórólapot 4-szer, 100.000 db szórólapot 2-szer rendelünk meg évente vagy egyszerre 200.000 db szórólapot! Mekkora a különbség?

Amennyiben egyszeri, 200.000 db szórólap megrendelését 100%-nak vesszük:

25.000 db 8x +81%-os felár!

50.000 db 4x +35%-os felár!

100.000 db 2x +12%-os felár!

 

Önnek kell eldöntenie, hogy melyik megoldást választja, de számoljon azzal, hogy ha nem szeretné hosszútávú befektetésnek tekintenie a marketingköltést és inkább azt szeretne, ha a bevétel egy bizonyos részét fordítja vissza a vállalkozásba valamilyen időszakonként, az bizony magas felárral járhat!

Nem lenne okosabb döntés nem megfizetni a magas felárat és inkább a szórólapok terjesztésére költeni a felesleges költséget?

 

 

szórólap nyomtatás költség

 

 

 

Szakmai tanácsadásra van szüksége szórólap nyomtatás megoldásában és szeretne profi módon belevágni a szórólapterjesztési kampányba? Nyomdai kivitelezésben otthon vagyunk, állunk rendelkezésükre.

Kapcsolat

 

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

 

Amennyiben tetszett az oldalunk, kövessen minket a Facebook-on.