Szórólap osztogatás sokféleképpen lehetséges
Szórólap osztogatás pláza-k területein vagy az utcán; ezek hallatán sokunknak egy olyan kép tárul elénk, ahol egy fiatal hölgy vagy srác, unott pofával megpróbál ránktukmálni valamilyen szórólapot. Ez egy olyan kampány, ami egy forintot nem ér!
Teljesen felesleges, csak kidobott pénz lesz az eredmény.
A sikeres szórólap osztogatás legfontosabb tényezői
Ahhoz, hogy egy nagyon sikeres kampányunk legyen, kell egy nagyon jó alapanyag és a csomagolás!
Ebben az esetben ez az alapanyag, maga a hostess.
Félsiker, ha a hostess egy nagyon nyitott, mosolygós, kommunikatív egyéniség. Külföldiek megszólítása esetén, alapkövetelmény minimum egy idegennyelv ismerete.
Hostesseink ezen kritériumoknak maximálisan megfelelelnek.
Külső jegyek is nagyban meghatározzák, milyen benyomást ébresztünk a közönségben, így nélkülözhetetlen az ápoltság és profizmus külső jegyei. Profizmus többek között az, ha a kínált termék vagy szolgáltatás pozicionálása szerinti ruházatot visel a céget képviselő hostess.
Az alábbi sorok tartalmazzák azokat a lehetőségeket, amelyek lényeges jobb megoldást jelentenek, az átlagos kézből kézbe történő szórólap osztogatás helyett:
Szórólap osztogatás pláza
Korábbi piackutatások szerint, átlagos 64 percnyi időt tölt egy látogató egy plázában, alkalmanként.
Az alábbi célokkal érkeznek a látogatók:
ruházat, cipő, divatkiegészítők beszerzése
könyv, ajándék, játék vásárlási cél
bevásárlás, napi fogyasztási cikkek beszerzése
műszaki cikkek vásárlása.
A látogatók kisebb része a nézelődés és kikapcsolódás miatt keresi fel a plázákat.
A látogatók közel 10%-a kimondottan azzal a céllal érkezik a plázába, hogy banki, postai, közüzemi ügyeit intézze.
A plázalátogatók nagyobb részét a fiatalok teszik, de masszív bázist alkot a középkorúak tábora is.
Van olyan pláza, ahol éves szinten több mint 8.000.000 ember fordul meg!
Kiváncsi, hogy Magyarországon, hány pláza található? Kattintson ide
Tudja, hogy vidéken és Budapesten is egyaránt, számtalan alacsonyabb költségvetésű megoldás létezik szórólap osztogatás kampány elindítására, pláza-k területein?
A fenti adatok birtokában, kérdezzük meg magunktól, termékünk vagy szolgáltatásunk hogyan ajánlható a plázalátogatók körében?
Kiváncsi a véleményünkre, mi hogyan ajánlanánk az Ön termékét vagy szolgáltatását?
Rendezvények
Kiállítások
Sportrendezvények
Áruházi promóciók
Konferenciák
Fesztiválok
Strandok
Éjszakai munkák
Party hostessek