Ebben a cikkben körüljárjuk, hogy melyik reklámeszköz kifizetődőbb, a reklámújság hirdetés vagy a szórólapterjesztési kampány?

 

Legfontosabb kérdés, mennyibe kerül a hirdetés és mennyibe kerül a szórólap?

 

Nézzünk két konkrét példát.

 

Dunakeszi térsége

  • Dunakeszi 17.000 db

    Fót 6.800 db

    Göd 7.000 db

 

Összesen 30.800 db háztartás található ezeken a településeken.

Reklámújság hirdetés ára: 105.000 Ft

Egy szórólapterjesztési kampány ebben a térségben összesen 186.290 Ft-ba kerül.

 

Heves megye térsége

Heves megyében az alábbi településeken 62.422 db háztartás található.

Ebben a térségben a hirdetési ár 294.000 Ft.

A szórólapterjesztési kampány 430.435 Ft.

 

 

  • Lőrinci 2.317 db

    Gyöngyöstarján 985 db

    Zagyvaszántó 777 db

    Nagyréde 1.243 db

    Atkár 728 db

    Rózsaszentmárton 896 db

    Boldog 1.183 db

    Gyöngyöshalász 1.043 db

  • Heréd 784 db

    Abasár 1.153 db

    Csány 984 db

    Gyöngyössolymos 1.292 db

    Hort 1.607 db

    Petőfibánya 1.357 db

    Apc 1.106 db

    Ecséd 1.446 db

  • Eger 25.610 db

    Mezőkövesd 7.900 db

    Füzesabony 3.079 db

    Felsőtárkány 1.270 db

    Ostoros 958 db

    Andornaktálya 1.030 db

    Noszvaj 710 db

Hátrányok és előnyök

  • a kiadó határozza meg a megjelenési helyet

  • a kiadó határozza meg a megjelenés idejét

  • hirdetésünk nem zárja ki a konkurenciánk megjelenését

  • jóval olcsóbb a reklámújság hirdetés mint a szórólap?
  • a lakosság ismeri a kiadványt és átolvassa azt

 

A fenti kép összefoglalja mindazt, amiről írtunk.

Mindenki eldöntheti, hogy melyik paraméter számára a legfontosabb.

Amennyiben egy vállalkozás számára nem döntő, hogy esetleg egy időben és helyen, másik 1-2-3-4-5 konkurenciával jelenik meg a reklámja és a reklám árát tartja szem előtt, úgy sok esetben jobb választásnak tűnik a reklámújság hirdetés.

Gondoljunk csak a sok álláshirdetésre vagy éppen aktuális tevékenységekre, pl. nyilászárók beépítése, klímák beszerelése, stb.

 

Szórólapterjesztési kampány- előnyök és hátrányok

  • Az ár-érték aránya vetekszik a reklámújsággal
  • mi magunk határozhatjuk meg a megjelenés idejét
  • megkérhetjük a terjesztőt, hogy jobban kiemelje kiadványunkat a többi közül
  • drágább, ha csak egy oldalas kiadványt tervezünk

Amennyiben ki szeretne tűnni és nem szeretne ilyen módon is versenyeznie versenytársaival, úgy a szórólap mindenképp előnyösebb.

További előnye, hogy bizonyos időszakokban elkerülhetjük a nagyobb reklámzajt.

A szórólapnak ne felejtsük el, hogy két oldala van, tehát kétszer akkora felületet kapunk több pénzért!

A fenti kérdőjel jogossá vállik;  amennyiben mindkét oldalt ki tudjuk használni, már nem is olcsóbb a reklámújság!

 

Van két álláspoziciója, amit szeretne hirdetni? Megteheti egy szórólap segítségével.

Két tevékenységük van? Az egyik oldalon lehet az egyik relámozása, a másik oldalon pedig a másik.

Van olyan partnere, akivel tudnak osztozkodni a reklámköltségeken? Ez a legjobb, mert nagyjából ugyanazt az árat fizeti, ugyanannyi felületért!

 

Szórólapterjesztési kampányban otthon vagyunk és hiszünk a szórólap erejében!

 

 

Árajánlatkérés