Ön is már több helyen, promócióban olvashatott különböző matekot arról, hogy mennyibe kerül szórólapot használni marketingeszközként és mi a szórólap hatékonysága? Mi a közös ezekben a számolgatásokban? Legtöbbször az, hogy magasabb költséggel számolnak, mint ami valójában. Az eredményeket tekintve pedig alacsonyabb számokat fogalmaznak meg.
De még ennél is érdekesebb dolgot figyeltem meg. Kíváncsi arra, mi az?
Először kezdjük a legelején, vagyis inkább a legfontosabbal. Rengeteg cég függ a Google Adwords hirdetésektől. Néhány nap ilyen reklámozási mód kihagyása után az eladásaik megcsappannak (főleg azért is, mert nem használnak más reklámcsatornát). Pedig egy-egy szektorban extrém magasak a kattintási költségek.
Nem furcsa?
Pont online lehet legjobban mérni ezeket, és mégis a legtöbb cég reklámköltségének nagy részét erre költi, és nem diverzifikálnak. (vagyis nem használnak több reklámcsatornát.)
Amikor tárgyalunk az ügyfeleinkkel, és megtudják a szórólapozás költségeit, akkor mindig meglepődnek és arra gondolnak, hogy eddig miért nem jártak utána. Valahogy nem is gondolnak rá, pedig fontos lenne egy cég értékesítésében a szórólap hatékonysága. Megfigyelhető, hogy a cégek figyelme az online reklámozás felé tolódott és elmaradott reklámeszközökként tekintenek az offline lehetőségekre.
Hogy mire lehet használni a szórólapot? Hogyan egészítheti ki a marketinget? Erről is olvashat a blogunkban. Kövessen minket Facebookon is!
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy minél előbb elkezdhessük a szórólapja elkészítését és terjesztését!