Szórólap kreativitás, az emberek felfigyelnek rá. Sőt még beszélgetnek is róla, vagy feltöltik a közösségi hálóra. Talán utóbbi az egyik nagy előnye a jelenlegi kreatív, gerillamarketinghez is köthető szórólapozáshoz. Összegyűjtöttünk Önnek 5 olyan megoldást, amit átültethet Ön is cége reklámozásában. (illetve ezeket mi meg tudjuk valósítani Önnek).

1. Karate szórólap
Kezdjük is az elsővel. Láthatja az alábbi képen, hogy egyszerű szórólaphoz kreáltak olyan helyzetet, ami biztosan felkelti az emberek érdeklődését.

Fotó: psprint.com

Gerillamarketing szórólapFotó: psprint.com

2. Étterem szórólap extrával
Itt már több munka volt egy-egy szórólappal, de abban biztosan vagyunk, hogy az emberek felfigyeltek rá.

Fotó: adsoftheworld.com

Gerillamarketing szórólap – Fotó: adsoftheworld.com

 

3. Macska gazdiknak speciális szórólap
Ezt valószínűleg nem tudja majd utánuk csinálni, elvégre nem biztos, hogy macskaalom eladásba érdekelt. Ezt azért tettük be, mert láthatja, hogy ez a vállalkozás így oldotta meg a visszatérő vásárlók bevonzását. Korábban megadták a címüket a macska tulajdonosok, így a cég macskamentával bekente a szórólapokat, ami vonzza a cicákat, majd így küldték ki. A macska tehát azzal a szórólappal foglalkozott csak, és ezt a gazdi is észrevette.

4. Autók
Az autókra tehető szórólapos megoldások mindig is az egyik közkedvelt megoldások közé fognak tartozni. Ide bármilyen szórólap elhelyezhető, nem kell, hogy az autóhoz kapcsolódjon a szolgáltatásunk.

Gerillamarketing szórólap - Fotó: https://bigmouthmarketing.co/

Gerillamarketing szórólap – Fotó: https://bigmouthmarketing.co/

5. Autós szórólap 2.
Ez az egyik legjobb ötlet mind közül. Figyelem felkeltő, emlékezetes. Nem drága, csak ötletes!

Gerillamarketing szórólap - https://arcreactions.com/

Gerillamarketing szórólap – https://arcreactions.com/

 

Szórólap kreativitás, szüksége van egy cégnek erre?
Erről egy Facebook poszt sorozatot készítünk.
Kattintson ide:
1. rész: Szüksége van egy cégnek kreatív szórólapra?
2. rész: Szüksége van egy cégnek kreatív szórólapra?

Kövessen minket Facebookon, hogy megtudja miért és hogyan használhatja ki a kreativitást.

Tudja! Ezt a figyelemfelkeltést csak időközönként használhatja fel, a folyamatos szórólapozásra viszont azért van szüksége, hogy stabil bevétele keletkezzen folyamatosan és bővítse ügyfélkörét. Adja meg az elérhetőségét és kezdjük el a profi szórólapos kampányát!

Árajánlatkérés