A szórólapterjesztés folyamat, avagy a szórólapozás mára majd’ minden marketingkampány része. Bármilyen terméket vagy szolgáltatást kínálunk, a termékeinkről szóló információkat legegyszerűbben, legolcsóbban és legközvetlenebbül a szórólapokkal juttathatjuk el leendő ügyfeleinknek.

Bár elsőre akár ijesztőnek is tűnhet egy szórólapkampány lebonyolítása, egyáltalán nem ördöngösség a megszervezése. Mint minden reklám- és marketingcélnál egy dolgot azonban érdemes szem előtt tartani: a kivitelezést bízzuk profikra. Mielőtt félmegoldásokkal beérnénk, mielőtt magunk kezdenénk barkácsolni, mielőtt bedőlnénk valami gyanúsan olcsó szórólapos cég ajánlatának, mindig jusson eszünkbe, hogy a hétköznapi szórólap-nézegető átlagosan mindössze 3 másodpercet tölt el a szórólap vagy brosúra tanulmányozásával. Ennyi idő alatt kell azt az üzenetet célba juttatni, amely képes azonnali reakciót kiváltani, vagyis a szórólapot kezében tartó megkeres, felhív vagy legalább is eltesz.

 

Igényfelmérés

A kampány a szórólapok terjesztésével végződik, és azzal kezdődik, hogy ön megérkezik hozzánk. Elképzeléseivel, ötleteivel mi az igényfelmérés során találkozunk először. Minden esetben arra törekszünk, hogy megrendelőink egyedi kívánságait, céljait figyelembe véve optimalizáljuk a szórólapkampány kereteit: céközönség meghatározása, földrajzi terület behatárolása, grafikai megoldások egyeztetése, árban való megegyezés stb.

Grafikai tervezés

Minden pillanatában kapcsolatban maradunk megrendelőinkkel, hogy grafikusaink ne csak azokat a szakmai szempontokat képviseljék, amelyek a szóróanyag professzionális megjelenését biztosítják, hanem azt is, hogy az olyan legyen, ahogyan ön elképzelte.

Nyomdai kivitelezés

A grafikai kivitelezés után a tervek azonnal a nyomdába kerülnek, ahonnan a kész szórólapokat raktárunkba szállítjuk. A terjesztés logisztikai lépéseit is aprólékosan megtervezzük, majd kiszórjuk a reklámanyagot.

Ellenőrzés

A szórólapterjesztés folyamat befejező, záró akkordja az ügyféllel való közös ellenőrzés, mely a megrendelő számára is bizonyítja, hirdetése nem a kukában végezte, a marketingcéljaira fordított pénz nem jelent kidobott forintokat.

Árajánlatkérés